Tuesday, May 19, 2009

Day off :)

Am descoperit un site grozav despre România, bine gândit, bine scris, bine tradus şi bine ilustrat cu poze. Scuzaţi inflaţia de bine dar este justificată. Pe lângă infomaţiile despre mănăstiri există şi ghiduri pentru călătoriile prin principalele regiuni pitoreşti ale ţării, ce mai, o bucăţică de elan şi frumuseţe. Părerea mea :)

http://www.romanianmonasteries.org/

Mă mai plimb un pic prin el şi apoi pot în continuare să fac ce vreau, azi nu lucrez, e grozavă libertatea. A day for myself, I just love it!!

4 comments:

oana said...

Amalia,ai dreptate,e foarte frumos si bine gandit site-ul.Mi s-a facut un dor si mai mare de casa.In concediul din iulie avem planificat un week-end in Bucovina.Deja nu mai am rabdare.

Flavius Ţerbea said...

E chiar fainut site-ul asta! Cea mai pitoreasca regiune romaneasca este Maramureul...daca intereseaza pe careva parerea mea...

Amalia said...

Flaviu, asa-i? Na bucur ca l-am gasit si ca iti place. Mi se pare bine documentat, pus cap la cap de oameni care stiu ce fac. E grozav sa gasesti asa ceva. Ce sa mai vorbim de poze...

Iar Maramuresul, abia astept sa il vad pe indelete, la un moment dat.

Amalia said...

Ma bucur ca l-am gasit :))