Monday, February 16, 2009

Trist, trist, trist

Eram în maşină acum seara, veneam dintr-o vizită foarte plăcută. Mi-a sunat telefonul şi o prietenă mi-a spus o poveste îngrozitoare. E vorba de o fată care avea 33 de ani şi se numeşte Laura. Eu nu am cunoscut-o dar asta chiar nu are importanţă acum. Am înţeles că a venit aici în America, la Chicago, s-a îmbolnăvit şi a murit. Acum a venit mama ei aici şi vroia să îi incinereze trupul şi o ducă aşa înapoi în România. Am înţeles că preotul ortodox nu a fost de acord cu aşa ceva şi a spus că trebuie îngropată, altfel nu i se fac slujbele care trebuie să se facă, după o rânduială pe care nu o cunosc şi în consecinţă nu o comentez. Înmormântarea costă 8000 de dolari şi se încearcă strângerea banilor pe care familia nu îi are. Banii se pot dona la Biserica Ortodoxă Constantin şi Elena de pe 5410 N. Newland Ave., Chicago, IL, la intersecţia Higgins cu Newland. Nu există o sumă care să se doneze, fiecare dă cât se poate. Am înţeles că se pot dona bani duminica viitoare la slujbă, atât a aflat şi prietena mea.

Dragii mei, uitaţi acum am găsit aici linkul despre Laura.

1 comment:

Anonymous said...

Povestile astea te lasa mut. Chiar nu stiu ce ar fi potrivit de zis; oricum, orice as zice e de prisos suferintei mamei respective. Multumesc ca ai "dat-o" mai departe, ca sa putem ajuta fiecare cum putem.