Monday, July 28, 2008

Primeneală electronică

Siteul consulatului României la Chicago a făcut duş, s-a spălat pe dinţi şi şi-a tăiat unghiile. A ieşit din proces mai arătos, mai dens şi mai bine organizat. Cel dinaintea lui îmi dădea impresia de încercare semi-nereuşită a unui individ proaspăt şcolit în ale designului web, care nu are (încă) viziune. Era aşa slab, copilăresc, prăpădit chiar, aş putea spune, dacă aş fi mai rea decât sânt.

Azi dimineaţă am descoperit cu plăcere că lucrurile s-au mai schimbat, ba mai mult, a apărut şi o prezentare animată cu nişte peisaje din România. Plus că au apărut mai multe rubrici şi la fiecare rubrică există mai multe detalii. Păi aşa ar fi şi cazul pentru consulatul nostru într-un oraş important, oraş care s-ar putea să ţină în braţe chiar olimpiada din 2016.

Acuma nu ştiu cum mai sunt serviciile pe acolo, că nu am avut de a face cu ele decât în 2004 când am fost la vot, cu soţ, cu prunc şi părinţi, cu toată lumea. Am ajuns chiar când se transmitea ştirea şocantă că Năstase şi Băsescu alergau gât la gât, 50%, 50%. Oricum, revenind, site-ul reprezintă un pas înainte.

http://chicago.mae.ro/

No comments: