Wednesday, May 7, 2008

Deva

Deva


6 comments:

Monica said...

Foarte frumoasa fotografia. Imi aminteste de copilarie cand mergeam pe acolo, de fapt mai mult la Orastie unde aveam rude.
Te-ai hotarat sa te intorci acasa?
Numai bine iti doresc, cu drag,
Monica

Amalia said...

Multumesc Monica. Fotografia n-am facut-o eu dar imi place foarte mult. Ma gindesc sa ajung si acasa, pentru ca mi-e dor de multe.
Si eu iti doresc numai bine. Si mersi de mesaj.

Ganduri said...

Offff ce dor mi s-a facut de Deva am impresia ca e facuta de la noi de la etaj de pe balcon.
Felicitari pentru blog e superb si esti superba.Te pup
Diana

Amalia said...

Diana, eşti din Deva? Înţeleg că acum nici tu nu eşti acolo. Mai caut pe internet poze, cînd mi-e foarte dor. Mulţumesc că citeşti şi multumesc pentru comentariu. Ambele contează. Mult.

Cu bine,

Amalia

Ganduri said...

Da Amalia sunt fosta da vecina Diana Pirvu, ti-am gasit blogul mai demult si tot citesc ca dupa cum bine stii deja dai dependenta:))
Te pup si sper sa ne auzim
Diana

Amalia said...

Aha, de data asta tu mi-ai făcut surpriza!