Monday, June 9, 2008

Mulţumesc pentru comentarii

amalia: îţi mulţumesc pentru comentariu, eşti o drăguţă şi o răbdătoare că mă urmăreşti; crezi că mai poţi continua?

biscu: exact, în fiecare zi, să nu uit nici o clipă, şi cînd uit să îmi aduc aminte repede; la servici mai merge radioul şi cum nu pot asculta toată ziua numai postul de jazz sau canalul religios, pe toate celelalte se dau reclame, de toate felurile...

ad:
reclamele mă supără pentru că tratează mortul ca pe un consumator, după ce cît timp a fost viu l-au tratat ca pe un mort (fără opinie, băgîndu-i pe gîtlej diverse); am luat parte la un singur eveniment de gen aici, m-am comportat frumos, dar cînd m-am uitat la flori m-a mîncat mîna că eu nu mai văzusem aşa de frumoase şi aşa de mari, dar stai liniştit, cei care mă cunosc pot mărturisi că nu am furat decît hîrtie de scris de la birou şi pahare de plastic de la Lufthansa, dar la Luftansa am lăsat la schimb o pungă de pufarin (din greşeală)

donazz:
1-773-... , suflă, mă, de sus (nu vrea să sufle); deschide radioul că au numărul, nu contează care radio, almost oricare does it, sau mai bine dă-i în... în sfîrşit

dee:
aha, mersi de pont! va să zică degeaba se mai dau ăia cu capul de pereţii de carton, că treaba e bătută în cuiele eternităţii şi ale deciziei pre-eveniment...

Ca o completare, îmi amintesc cînd am sosit în America şi mă uitam pe geamul maşinii prietenilor care ne transportau încolo şi încoace şi vedeam cîte o construcţie acătării şi repede îmi exprimam admiraţia (construcţie mare, coloane albe), cei cu care călătoream mă lămureau: e funeral home, e funeral home, o, băga-mi-aş (admiraţia într-o scurtă pauză), mă gîndeam...

Şi ca o lămurire legată de butonul balans (am primit întrebări că ce e ăla); ăla e principalul instrument prin care se făceau reglajele la emisiunea stereofonică pe care o ascultam la radio cînd eram mică şi singură acasă; se spunea apăsaţi butonul balans pînă ce veţi obţine rezultatul dorit; aşa şi ăştia, te gîdilă la butonul balans pînă obţin rezultatul dorit...


observatorul recunoscător şi explicativ

No comments: