Wednesday, May 25, 2011

cash withdrawal

mare e gradina...

Azi am intrat la bancomat sa scot dolari pentru beletul de tren (iar am uitat ca a dat Domnul si iau si astia de la Metra credit card) si nici n-am apucat sa bag cardul in locul de bagat cardul si sa il wiggle, asa cum am invatat ieri de nu stiu unde ca trebuie sa faci sa te asiguri ca nu s-a jucat nimeni cu aparatul, ca duamna de la celalalt bancomat din incinta mi-a declarat brusc ca You smell good. I know, zice, ca asta nu e ce te astepti sa ti se spuna cand mergi la banca sa scoti cash but you smell good anyway. Eram asa de ametita de prestatiile contabile intense executate azi ca nici nu stiam exact cu ce parfum am incercat dimineata sa pacalesc intunericul si ploaia torentiala. Abia dupa ce m-am trantit pe scaunul din tren si mi-am lasat vreo cinci minute creierul sa zburde peste suburbii, mi-am amintit brusc: Burberry Brit cu green lime. Mai bine mai tarziu decat si mai tarziu.

2 comments:

Monica said...

o sa ma duc sa il sniffuiesc, un compliment in plus nu strica niciodata

zi mai bine cu wiggle, ca-s curioasa

Amalia said...

daca wiggle si e loc prea mult atunci se poate ca inainte cineva sa fi tampered with the device. Am citit in graba, nu mai stiu unde.