Sunday, April 26, 2009

Joc de glezne

Cititoarele şi cititorii sunt rugaţi frumos să adopte poziţia şezând, pentru a procesa mai uşor toată grozăvia veştii: nu mai sunt tristă. Ca de obicei, mişcarea de la puctul A la punctul B îmi face bine, îmi limpezeşte nelimpezelile şi îi scuteşte pe ceilalţi de ascultarea unor văicăreli supărătoare. Plouă. Nu ştiu de ce, nu ştiu cât o să dureze. Dar poate să plouă cât e scris să plouă, nu mă plâng. De cum am ieşit aici din aeroportul O’Hare m-a izbit un vânt rece, apoi a doua zi a fost vară după care au venit trei zile de toamnă – iarnă, probabil chitite să îmi challengeuiască veselia, lucru care a dat greş. Încă nu am despachetat de tot bagajul, mai vreau să păstrez cu mine parfumurile călătoriei, giumbuşlucurile acelor de ceasornic, amabilitatea stewardeselor de la Lufthansa, bucuria cu care am întâlnit oameni noi şi plăcerea cu care am regăsit oamenii vechi la locul lor. Nu am prea multe poze pentru că după ce m-am instalat veselă în avion pe locul de la geam, am constatat că aparatul foto nu îmi împărtăşeşte sentimentele. Părea mort. Ah, am aruncat imediat vina pe individul repezit din aeroport care a tras de sub bagajul meu de mână una din mesele pe care se sprijinea. M-am gândit imediat că mi-a nefericit aparatul foto (vă amintiţi, eram în pasa proastă, eram tristă, nu veselă şi binedispusă ca acum). Aşa că prima poză datează din seara dinaintea plecării înapoi iar următoarele sunt făcute pe deasupra Groelandei. Ia uite că încet – încet îmi reintru în mână şi există şanse reale să povestesc curând ceva cu cap şi coadă. Hai, hai, joc de glezne, joc de glezne.

7 comments:

to-morrow said...

Uraaaa! Nu mai esti trista! Astept articolele!

Anonymous said...

Deci data viitoare cand te doboara depresia punem toti mana de la mama si te trimitem in 'vizeta' la tara mama.

Anonymous said...

mana de la mana* ca de la mama nu cred ca se poate

Anonymous said...

ma bucur ca nu mai esti trista si ca ti-ai incarcat bateriile acasa.

Amalia said...

@to-morrow: am sa le scriu. Dar ce mai ploua :)!!

Amalia said...

Ionela, sa stii ca ar functiona! Pe langa bucuria revederii cu (aproape) toate cele de acasa, as avea si satisfactia ca n-am platit un sfantz. Sunt o profitoare groaznica :).

Amalia said...

@reddsgirl, multumesc.