Wednesday, August 24, 2011

Update pentru cititorii fideli

vai mie, de când n-am mai trecut pe aici.
Păi trebuie şters serios praful, deschis geamul, aerisit, scuturat, pregătit terenul pentru nişte gânduri noi. Zici că e blog părăsit şi nu e, pe cuvântul meu de călătoare.
Există semne că m-am mai înţelepţit în ultimele două luni, dar cu chestiile astea nu poţi să fii niciodată sigur.
Ce-aş vrea să menţionez, pentru că efectiv m-a uns pe suflet, e că am avut condiţii meteorologice ideale peste tot pe unde m-a lovit cheful să mă deplasez. Numai în Montmartre a plouat un pic, cât să mă strice de cap romantismul atmosferei, în rest evaporările şi condensările şi restul amănuntelor au fost de partea mea. Îmi place să cred că a fost aşa şi pentru că m-am dus peste tot cu legendarul entuziasm, greu descurajabil. Bag de seamă în ultimul timp că pun mare preţ pe starea vremii şi pe natură, ceva nou pentru mine.
Un alt bâzdâc este că am început să citesc horoscopul, ba chiar am aflat că vărsătorul e semn fix de aer, ce înseamnă fix încă n-am înţeles exact, dar în privinţa aerului am câteva indicii. Adică, înţelegi, trag spre sferele abstracte, spre idei şi concepte, as opposed to trebile zilnice pământeşti. O fi bine, o fi rău, nu putem şti, depinde pe cine întrebăm.

Să inserez aici şi o poză din pliantul promoţional al verii 2011 şi, vorba unei babe, când ne-o fi mai rău, în Jardin de Luxembourg să ne fie.




No comments: