Saturday, March 8, 2008

8 Martie














E 8 martie! Azi dimineaţă a nins la Chicago. Mi-am lungit capul spre geamul de la bucătărie, cu o mînă în grătare şi cu cealaltă în salata verde. A nins cîteva minute, cu fulgi mari, ca de Crăciun rătăcit printre promisiuni de zambile.

Zambile avem şi noi aici, dar ghiocei nu. Zambile la cutiuţă mică, cumpărabile de la cutia uriaşă care răspunde butucănos la numele de supermarket.

Am finisat mîncărurile, am trezit fata şi am plecat spre şcoală, la examenul meu de la cursul de psihologie. Ea a rămas la o prietenă, eu am răspuns la întrebări despre experimente, conştiinţă, personalitate, învăţare, condiţionări şi creiere care aprind diferite culori pe ecranele testelor cu rezonanţă magnetică.

Pe la ora 1 ne-am reunit toţi trei, am mîncat pîine proaspătă şi gogoşi. Afară e tot frig, înăuntru e bine. Am văzut un film după o carte interesantă, The Namesake, scrisă de Jhumpa Lahiri.

Seara am ieşit să mai luăm nişte filme şi am reuşit, ca prin minune, să fac şi o supă. Şi să mai scriu astea cinci paragrafe, plus două comentarii pe blogul Donei.

Save and post comment. Mîine e duminică şi timp de răsfăţ.

No comments: