Wednesday, March 16, 2011

Chicago, scoală, a venit dezgheţul

Ce bine e să vii de la servici cu basca-n pungă. Ştiam eu că şi numărul gradelor de afară contează în compoziţia fericirii. Pe urmă, mai un vin, mai o terasă, mai o împlinire, şi treaba merge ca unsă. Gata cu tristeţile, depresiile, dorurile şi alte năzbâtii asociate. Vine vara, tovarăşi, anotimpul în care mă doare capul de la chestiile profunde, deci o lăsam mai aşa, cu volănaşe, culori, zbenguială, veselie.

Pe de altă parte, nu pot să nu mă gândesc că poate şi visul ăla groaznic de erotic de acum vreo trei seri a ajutat la desţepenirea meteorologică şi sufletească. Life is good, aşa cum zicea cineva deştept. Dar, până una, alta, să mai dăm o tură pe la raftul cu reviste, Doamne, ce le mai iubesc, pe alea bune, desigur, adică, aici, Vanity Fair şi toate de travel.

Nu ştiu dacă e locul şi momentul, dar mărtusiresc că mie îmi place tot mai mult calitatea de cetăţean global. Pe de altă parte, ieri mă gândeam, cum mi-ar şade cu trei cetăţenii? Nu, pe bune, chiar s-a încălzit prea brusc şi prea tare, mai taie, măi, din termometru, că oamenii se resimt, ceva de speriat.

Mersi.

No comments: