Saturday, May 1, 2010

Poza care îmi îndulceşte dorul


Am găsit zilele trecute poza aceasta şi am observat că îmi provoacă o stare de bine, ba, mai mult, îmi îndulceşte un pic dorul de casă. Mi-e dor mai ales sâmbăta dimineaţa, când mă pregătesc să sun la Deva şi îmi amintesc şi mai bine cât de departe suntem unii de alţii. Nu ştiu exact ce mă linişteşte în acest instantaneu foto, poate oamenii aşezaţi la o cafea, poate tramvaiul colorat care trece lin, fără scrâşnet năpustit de fiare, prietenos, fermecător. Bănuiesc că îmi face bine şi culoarea vie, în orice caz, oricare ar fi reţeta magică, bine că funcţionează şi nu o mai supărăm overanalizând-o acum.

4 comments:

Flavius Ţerbea said...

ce oras vedem in poza?

amalia said...

Soller, Mallorca, Spain
:( ---> :))

Departe said...

...hai nu zau? hi hi hi

amalia said...

de la tine stiu de el :)