Wednesday, March 17, 2010

A venit primăvara

A venit primăvara şi s-a dezgheţat şi acest blog, care, de altfel nu mai vorbeşte cu mine. L-am invitat pe canapea, să discutăm frumos şi să înţeleagă că unde scriu acum, scriu şi datorită lui. A stat ţâfnos, ca un individ cu care nu te poţi înţelege, aşa că l-am mai lăsat o vreme în pace, să se relaxeze. Acum, dacă sunt 13 grade Celsius afară şi stăm, la prânz, în tricou, a revenit şi el la sentimente mai bune. Am mai trecut pe aici, pe la jumătatea lui februarie, să povestesc ce încântată am fost când m-am întâlnit prin suburbie cu un câine însoţit de stăpân şi, deşi în prima secundă am avut impresia (ca o babă paranoică) cum că stăpânul nu o să cureţe, pardon, căcăţeii, nici vorbă să fie aşa. Mă grăbisem să vin să mărturisesc cât iubesc civilizaţia, dar mi-am exprimat entuziasmul într-un document Word, şi, când să dau "paste" aici, pas dacă am putut!

No comments: